INHOUD
Bestellen
– Kan ik ook persoonlijk, telefonisch, via instagram of via mail bestellen?
– Kan ik de kousen ook bij jullie aan de deur of op de afdeling aankopen?
– Hoe lang duurt het tot mijn bestelling klaar is?
Afhalen/verzenden
– Kan ik ergens afhalen?
– Kan mijn bestelling verzonden worden?
– Hoe weet ik of mijn bestelling klaar is voor afhaling?
– Kan ik mijn bestelling laten meegeven aan een collega die op 5K12D werkt?
– Ik ken iemand die in het UZ Gent werkt. Kan ik mijn bestelling ook aan hen meegeven?
– Ik krijg geen mails over mijn bestelling?
– Ik ben mijn bestelling vergeten afhalen, tot wanneer kan ik die afhalen?
Betaling
– Ik vergat mijn bestelnummer te vermelden bij mijn betaling: wat nu?
– Kan ik een factuur krijgen?
– Waarom kan ik niet betalen met bancontact via de website
– Op welk rekeningnummer kan ik overschrijven?
Allerlei
– Waarom is jullie webshop niet beveiligd met SSL-encryptie?
– Er ontbreekt iets in mijn pakje…?
– Komen de uitverkochte sokken nog binnen?
– Kan ik ook een gift doen?
– Hoe kan ik jullie bereiken?
Mijn vraag staat hier niet tussen
– klik hier indien uw vraag er niet tussen staat
BESTELLEN
Kan ik ook persoonlijk, telefonisch, via instagram of via mail bestellen?
Neen, we willen deze actie overzichtelijk houden. Daarom kan u enkel bestellen op warmevoetenvoorhaiko.be
Kan ik de kousen ook bij jullie aan de deur of op de afdeling aankopen?
We kunnen de kousen enkel leveren (afhaling/verzending) na bestelling op warmevoetenvoorhaiko.be
Alleen zo blijft de administratie en ons stockbeheer overzichtelijk.
Hoe lang duurt het tot mijn bestelling klaar is?
We voeren deze actie met heel veel plezier uit naast onze job en ons gezin. Na de actie van vorig jaar hebben we nog steeds maar weinig ervaring op dit gebied. Waar we in eerste instantie dachten dat dit maar een kwestie was van enkele dagen bleek dit toch net iets meer. We hebben de impact van de actie wat onderschat. Wat natuurlijk een groot compliment was voor onze actie want jullie waren heel enthousiast. We vragen dus iets meer geduld maar binnen de week zouden jullie je pakket moeten kunnen ontvangen.
We vragen je wél met aandrang om onmiddellijk na je bestelling te betalen. Dit bespaart ons veel nodeloos zoekwerk.
AFHALEN/VERZENDEN
Kan ik ergens afhalen?
Ja graag!
Omdat we de opbrengst voor onze actie zo hoog mogelijk willen houden geven we de voorkeur aan het afhalen van onze producten. (We hebben liever dat u een extra paar kousen koopt ipv dat u 6,40 euro uitgeeft aan verzendingskosten )
Er zijn 2 vaste locaties voor afhaling:
– In Sint-Amandsberg/Destelbergen, Alfons Braeckmanlaan 357. U hoeft hiervoor geen afspraak te maken. U bent welkom elke dinsdag of zaterdag van 18u30 tot 20u30. We vragen wel om deze afhaal uren te respecteren.
Zijn deze momenten heel moeilijk voor u aarzel dan niet om ons te contacteren.
Kan mijn bestelling verzonden worden?
Indien afhalen voor u geen optie is kan uw bestelling, tegen betaling, verzonden worden.
Bij bestellingen vanaf 55 euro nemen wij de verzendkosten voor onze rekening
naar boven
Hoe weet ik of mijn bestelling klaar is voor afhaling?
U krijgt van ons een mail van zodra uw bestelling klaar staat. Check zeker ook uw spam folder.
U kan deze mail beantwoorden om een moment van afhaling af te spreken.
naar boven
Kan ik mijn bestelling laten meegeven aan een collega die op 5K12D werkt?
Ja, dat kan.
U kan hiervoor kiezen bij de verzendmethoden. Gelieve bij de bestelnotities duidelijk in te vullen aan wie we uw bestelling mogen meegeven. (bekijk hier waar u dit kan noteren) U ontvangt een mail op het moment dat we uw bestelling hebben meegeven aan de collega in kwestie.
Ik ken iemand die in het UZ Gent werkt. Kan ik mijn bestelling ook aan hen meegeven?
Nee, jammer genoeg niet. Het UZ heeft meer dan 6000 medewerkers. Het is onmogelijk voor ons om deze persoon in kwestie voor u te vinden. U kan wel vragen of hij/zij uw bestelling in het UZ wil komen afhalen.
U duidt dan aan “afhalen in het UZ Gent” bij de verzendmethoden. Er dient dan contact opgenomen te worden met ons via mail om verder af te spreken
Ik krijg geen mails over mijn bestelling?
We merken dat onze mails geregeld in de spam folder terecht komen. Dus check zeker je spam folder.
U ontvangt normaal gezien 3 mails van ons. Een eerste onmiddellijk na het plaatsen van uw bestelling. Een tweede wanneer we uw betaling ontvangen en ingeboekt hebben. En een derde wanneer uw bestelling klaar is.
Indien u na 24u nog steeds bevestiging van uw bestelling heeft ontvangen (en hij zit niet in de spam- of reclamebox) contacteer ons dan via ons mailadres info@warmevoetenvoorhaiko.be
Ik ben mijn bestelling vergeten afhalen tot wanneer kan ik die afhalen?
We bewaren alle bestellingen tot 1 jaar na de datum van uw bestelling.
Na deze datum worden de kousen terug in verkoop gebracht en wordt uw betaling als een gift gezien.
Voor we dit doen zal u eerst op verschillende manieren gecontacteerd zijn. Via het door u opgegeven mail adres en eventueel via sms indien u uw telefoonnummer heeft opgegeven.
Er is jammer genoeg geen plaats om deze bestellingen te bewaren. We hopen hiervoor te kunnen rekenen op uw begrip.
BETALING
Ik vergat mijn bestelnummer te vermelden bij mijn betaling: wat nu?
Uw bestelnummer laat ons toe uw betaling gemakkelijk aan uw bestelling te koppelen. Daarom is het belangrijk dat u ze vermeldt bij uw overschrijving.
Beseft u na betaling dat u uw bestelnummer vergat op te geven, dan graag een kort mailtje waarin u ons de gegevens van uw betaling vermeldt (naam betaler, bedrag, eventueel laatste cijfers van uw rekening) én alsnog het bestelnummer opgeeft. Het gemakkelijkste is dat u onze bevestigingsmail beantwoordt. Daar staan immers uw bestelnummer en uw gegevens op vermeld. Op die manier bespaart u en ons veel tijd en speurwerk.
Kan ik een factuur krijgen?
Wij zijn geen officiële vereniging maar gewoon enkele collega’s die een actie organiseren en kunnen daarom geen facturen uitschrijven, zoals aangegeven tijdens het bestelproces.
Onze actie heeft een particulier en persoonlijk karakter
Waarom kan ik niet betalen met bancontact via de website?
Ons uitganspunt is om onnodige uitgaven te vermijden. Per transactie via bancontact wordt een kost aangerekend. Daarnaast zouden we ook de beveiliging van de webshop moeten aanpassen wat dan ook weer met de bijhorende kosten gepaard gaat.
Op welk rekeningnummer kan ik overschrijven?
Het nummer van onze actie rekening warmevoetenvoorhaiko is
BE98 7370 6694 4793
ALLERLEI
Waarom is jullie webshop niet beveiligd met SSL-encryptie?
Ons uitgangspunt is om onnodige uitgaven te vermijden. We investeren dan ook niet in hoge beveiliging van de webshop, omdat er ook geen gevoelige (betalings)informatie doorheen komt. Dit zou de complexiteit en het onderhoud aan de website onnodig verhogen.
Betalingen voer je uit binnen de strikt beveiligde omgevingen van je bank (via overschrijving). Deze gaan nooit doorheen onze website. Wij krijgen, naast de informatie die de bank met ons en iedere particuliere of professionele gebruiker deelt, ook geen bijkomende informatie door.
Er ontbreekt iets in mijn pakje…?
Fouten proberen we natuurlijk te vermijden, maar in het verwerken van de pakjes kan al eens een vergissing sluipen.
Is die in je voordeel? Stop dan meteen met lezen en zwijg in alle talen. Geluksdagje gehad 😉
Is die in je nadeel? Dan gaan we dat natuurlijk rechtzetten. Stuur ons een mailtje, bij voorkeur als antwoord op één van de automatische mails die je van ons ontving. In dat geval natuurlijk onze excuses, dat spreekt voor zich!
Komen de uitverkochte sokken nog binnen?
Daar hebben we nu nog geen duidelijkheid over maar dat kan misschien wel.
Als we zien dat de actie een groot succes is gaan we mogelijks de sokken nog bijbestellen. Of misschien wel nog nieuwe modellen halen.
Hou onze site dus zeker in de gaten.
Kan ik ook een gift doen?
Natuurlijk kan dat, (super lief trouwens) en we ontvingen zelfs al een paar giften.
Al onze ontvangsten komen gewoon op de actierekening . Een gift kan u overmaken via overschrijving op onze actierekening warmevoetenvoorhaiko BE98 7370 6694 4793
Belangrijk: wilt u zo vriendelijk zijn om bij een gift ook “gift” als referentie op te geven? Zo weten we zeker dat we geen bijhorende bestelling moeten zoeken
Het spreekt voor zich dat u bij betaling van uw bestelling ook het bedrag mag verhogen of afronden. In dat geval is het wel uiterst belangrijk dat u uw bestelnummer vermeldt: uw storting is dan immers vaak veel moeilijker aan uw bestelling te koppelen.
Fiscale attesten kunnen wij niet uitreiken. Wil u grotere bedragen schenken, dan kan dat rechtstreeks bij Kinderkankerfonds vzw: zij schrijven wél attesten uit, en die giften geven u fiscale voordelen. Vermeld graag “warme voeten voor Haiko” bij uw storting: men kent ons daar goed en het is altijd leuk om te weten hoeveel we op een onrechtstreekse manier inzamelen met onze actie.
Hoe kan ik jullie bereiken?
Voordat u ons contacteert, vragen we u zich ervan te verzekeren dat uw vraag hierboven niet werd beantwoord. Een actie als deze runnen, naast onze job en gezin, kost veel tijd en energie, die we met passie investeren. We willen onze energie echter efficiënt benutten: bestellingen en betalingen zonder omwegen afhandelen en uw pakje snel tot bij u krijgen. Daarvoor hebben we alle processen snel en efficiënt gemaakt, en de meeste stappen geautomatiseerd.
Onnodig mailverkeer rendeert niets en kost ons nog meer privétijd. We danken u voor uw begrip en medewerking.
Vermeld ALTIJD uw bestelnummer: dat bespaart ons nodeloos zoekwerk.
Ons email-adres is info@warmevoetenvoorhaiko.be (enkel mailen nadat u bovenstaande vragen en antwoorden doorlas, aub!)
Mijn vraag staat hier niet tussen
We hebben getracht om de meeste voorkomende vragen te bundelen.
Het kan altijd zijn dat uw vraag hier niet tussen staat.
In dat geval kan u ons contacteren via mail. Ons mailadres is info@warmevoetenvoorhaiko.be
We proberen zo snel mogelijk te antwoorden.